Mor ve Ötesi, Türkiye'yi "Deli" isimli parçayla temsil edecek.

Mor ve Ötesi grubu 20-24 Mayıs 2008 tarihlerinde Belgrad'ta gerçekleşecek olan 53. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi "Deli" isimli Türkçe parçayla temsil edecek.

Türkiye'yi Eurovision'da temsil edecek eserin tanımı için TRT Tepebaşı Stüdyosu'nda bir basın toplantısı düzenlendi. Toplantıya Genel Müdür İbrahim Şahin'in yanı sıra Mor ve Ötesi grubu katıldı. Seçici kurulun 3 beste arasından yarışmada Türkiye'yi temsil etmek üzere seçtiği eser için TRT Genel Müdürü Şahin yaptığı açıklamada, "Ben de sabırsızlıkla bu şarkıyı sizlerle beraber dinlemeyi umuyorum. Bu arkadaşlarımızla daha önce bir araya geldik, kendilerinin 3 parçasını dinledik. Çok da keyif aldık. Ama üzerinden çok ciddi çalışmalar yaptılar. Bildiğiniz gibi bu yıl bir güçlüğümüz var, ilk defa uygulanan bir yöntem. İki gruba ayrıldı, 2 yarı finalden oluşuyor. Dolayısıyla içinde bulunduğumuz rakipler çok çetin" diyerek herkesten ayrı ayrı destek istediklerini belirtti.


Buyrun Video...

16 Yorum

  1. iltiriş  

    19 Şubat 2008 05:13

    Ben başarılı olacaklarını sanmıyorum.

    endişem hem şarkıdan dolayı hemde grubdan dolayı

    umarım yanılırım

  2. Adsız  

    23 Şubat 2008 20:20

    mor ve ötesi çok iyi bir grup ve şarkıları da bir o kadar güzel ben onlara güveniyorum.Şarkıda çok güzell sözleri falan ne diyim başarılar

  3. Adsız  

    28 Şubat 2008 14:07

    Bu şarkıyla orada olmak bence güzel olacak .sonuç mu bence kazandık.Hemde çok güzel bir parça kazandık.
    Şarkı sanki yaşıyor....

  4. Adsız  

    28 Şubat 2008 14:10

    bence bu parçayla orda olmak güzel olacak.Sonuç mu kazandık , hem de çok güze bir şarkı kazandık.
    Şarkı sanki yaşıyor...

  5. Adsız  

    29 Mart 2008 11:08

    yaa bence şarkı çok güzel ben mor ve ötesi grubuna da sonsuz güveniyorum ve başarılar diliyorum...inşallah 1. oluruz

  6. Adsız  

    9 Nisan 2008 14:31

    �ok g�zel sesleri var ben �ok be�endim bence erwisionda ilk be�e girebilcez s�per

  7. Adsız  

    11 Nisan 2008 21:38

    bence super bi sarkı 1. olamasakta 100% ilk 10 a gircezz!!

  8. Adsız  

    12 Nisan 2008 16:18

    çok güzel bir şarkı inşallah birinci oluruz

  9. elyasa321  

    18 Nisan 2008 15:55

    süpeeeeerrrrrr! bence Eurovision yarışmasında tutucak. hem grup olarak hem de isim olarak çok iyiler yaptıkları klip ve şarkılara bayılıyorum...

  10. sevcan  

    23 Nisan 2008 15:32

    çççççççççççççççççok
    güzel gruba bayılıom sÇs insallah
    1. oluruz

  11. sevcan  

    23 Nisan 2008 15:34

    insallah 1. oluruz süper olmus

  12. sevcan  

    23 Nisan 2008 15:35

    süper olmus yhaaaaaaaaaaaaaaa
    :]]]]

  13. Adsız  

    12 Mayıs 2008 21:21

    ben basta ii olacaklarına inanmıyordum ama sonradan önyargılı davranmadım ve sarkılarını dinledim ve beyendim bence eger herkes böle yapsa biz bu macta galip geliriz süper bi sarkı ve süper bi klip pırava diyorum baska bişi demiyorum yane...........:)))):)

  14. MOR VE ÖTESİ HAYRANI___B@Y@N_P!S!KOP@T___  

    14 Mayıs 2008 16:25

    mor ve ötesinin kazanacağından eminim GS ye güvendim GS şampion oldu MOR VE ÖTESİNE DE güveniyorum size güvenim sonsuz eminim kazanacağızz...!!!!!!

  15. Adsız  

    24 Mayıs 2008 23:22

    BEN SİZİ TEPRİK EDİYORUM İNŞALLA
    BİRİNCİ OLURSUNUZ DEMEME GEREK YOK
    ZATEM BİRİNCİSİNİZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM MSNMİ VERİYİM EKLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM MSNM
    BEN10_BERKE_201@HOTMAİL.COM
    SİZİ SEVİYORUMMMMMMMM ve öpüyorum

  16. Adsız  

    11 Haziran 2008 17:48

    I think very very very good. truly super. this song wonderful :)