Cevapsız Sorular

İşte sizce cevabı olmayan sorular.Ben birkaç tanesini biliyorum o kadar, siz kaç tanesini biliyorsunuz?

-Neden her gördüğümüz haritada hemen Türkiye'yi bulmaya çalısırız? Millet olarak Dünya'da kaybolma kompleksimiz mi vardır? Neden insanlar birbirlerine sarilinca sağa-sola sallanırlar?

-Neden öğrenciler ilköğretimin beşinci sınıfına kadar öğretmene "öğretmenim" diye seslenirken altıncı sınıfta bir anda "hocam" diye seslenmeye başlarlar?

-Neden insanlar kapalı bir alandan yağmur yağan alana çıkınca kafalarını eğerler? Yağmura duyulan saygıdan mıdır yoksa ondan tırstığımız için midir?

-Dolmuşlardaki fiyat tarifesinde "en kısa mesafe" neden "indi-bindi" olarak tabir edilir? Önce... inilip sonra mı binilir? Bir terslik yok mudur sizce de?

-Neden dükkanını kapatıp giden esnaf, kapıya "10 dakika sonra dönücüm" yazar, ne zaman gittiğini nasıl anlarız ki?

-Televizyona çıkan insanlar neden kendilerini Türkiye'deki bütün insanların izlediğini sanırlar? Örn: Şu anda 70 milyon kişi bizi izliyor...

-Neden gözlerinden öperim denir? İnsan vücudunda öpülecek daha uygunsuz bir yer var mıdır? Kimse kimseyi gözünden öpmüş müdür?

-Düğünlerde neden "Dom Dom Kurşunu" ile göbek atılmaktadır. "Bir avcı vurdu beni, bin avcı beni yedi" gibi sözler eşliğinde kendinden geçen başka milletler var mıdır?

-Neden bazı kızlarımız şirin bir hayvancağız gördüklerinde "inanmıyorum!" derler, inanılmayacak olan nedir?

-Cumartesi ve Pazartesi'nin neden kendi isimleri yoktur?

-Bir programı kurarken neden "kabul ediyorum" ya da "kabul etmiyorum" seçenekleri vardır? O kadar parayı bayılıp bir bilgisayar programı satın aldıktan sonra "kabul etmiyorum" seçeneğini işaretleyen bir takım saf kişiler mevcut mudur?

-Bulmacalarda boru sesinin karşılığı neden hep "ti"dir? Bulmacaları hazırlayan arkadaşlar hiç "ti" diye ses çıkaran boru görmüşler midir?

-Neden futbol takimi olan Ajax "Ayaks" diye okunur da temizlik ürünü Ajax "Ajaks" diye okunur?

-Neden ilanlarda "doktordan temiz araba" diye yazılır? Hipokrat yemininde "arabamı temiz kullanacağım" şeklinde bir madde mi vardır?

-Neden otobüslerde falan insanlar bir siren sesi duyunca, toplu halde sesin geldiği yere bakarlar ? Giden aracın ambulans, itfaiye ya da polis aracı olduğunu öğrenmek, insana ne kazandırır ?

-Neden bazı kadınlar hem beyaz pantolon (içini gösteren) giyip hemde olayı örtbas! etmek için bir çaba harcarlar? Mini etek olayı da buna dahildir...

-Neden bütün TÜRK filmlerinde tam sevişme sahnesi başlayacakken duvar daki tablolara zum girilir? Kamareman hatası mısır? Yoksa yönetmenin acizliği mi?

-Eğer bugün hava sıcaklığı 0 derece ise ve yarin iki kat daha soğuk olacaksa, yarın hava kaç derece olacaktır?

-Bilmem kaç milyon spermin arasından niye ben? Dahası, neye göre ben?



2 Yorum

  1. Adsız  

    15 Şubat 2008 18:11

    güzel yazı ama bazı konulara açıklık getirmek istiyorum :D bi kere 70 milyon demelerinin sebebi onları kimin izlediği belli olmadığı için söylenir.70 milyondan bir kısmı izliyor fakat bu 70 milyonun kim olduğu bilinmediği için denir.buna dahaiyi bir örnek bir canlı bombanın patlamasına sebep olan kişi kimi öldürdüğünü bilmez.bu yüzden tüm insanlığı öldürmüş gibidir.tüm insanlığı öldürmüş kadar günaha girer.
    sonra şu sperm olayıda şu.o her sperm de aynı genetiki taşıyo.yani başka bi sperm kazansaydı yine şuan karşımızda sen olcaktın. :d bende işin espirisini baydım ha :D

  2. Adsız  

    15 Şubat 2008 21:29

    çok güzel olmuş şarkı