Bugün blog listemi gezerken henster.org da gozume bu yazı takıldı ve sizler ile paylaşmak istedim buyrun...
turkcell-telefon-rehberlerim.pngCep telefonlarının rehberinde bulunan kayıtlar her hat sahibi için ayrı önem teşkil eder.. En azından benim için çok önemli bir konu. Her zaman düşünmüşümdür. Acaba telefonum kaybolsa yada çalınsa veya sim kartım bozulsa ne yaparım eski numaralarımı nerden bulabilirim diye.. Açıkcası artık düşünmüyorum nasıl ve ne şekilde temin edeceğimi biliyorum..

Tabi böyle bir duruma mağruz kalan kullanıcılar eski numaralarını yeniden çıkarttırmak istiyorlarsa; kimlikleriyle birlikte vodafone shoplara giderek yedek sim kartını çıkartabilirler.. (Ön ödemeli hatlar için sim kartı değişikliği 8 YTL imiş)

Not: Simkartınızın çalınması veya kaybolması durumunda, vodafone yedek simkartınızı ücretsiz olarak kargo yoluyla gönderebiliyor.

Kartınızın kırıldığını, bozulduğunu, kaybolduğunu yada telefonunuzla birlikte çalındığını düşünün.. Böyle bir durum başınıza gelsin istemezsiniz sanırım. Onun için alacağınız bazı tedbirler sizi geri getirmesi çok zor olan şeylerden kurtaracaktır.

vodafone-simkart.pngVodafone Hat Sahipleri İçin

Sim kartınızın başına kötü bir olay geldiğinde bildiğiniz gibi en yakın vodafone shoplara giderek aynı numarayı temin edebiliyorduk. Şimdi vodafone kullanıcıları için alınacak tedbirleri söylüyorum.

  • Vodafone sitesine giderek MyVodafone kısmından giriş yapın. Bireysel kullanıcıyı seçip sol menüde bulunan seçeneklerden en sonuncusunu yani ‘Hayatı Kolaylaştıran Diğer Servisler’ bölümüne girin ve numaralarınızı manuel (elle) olarak ekleyin. Numaraları ekleme sayfası şu şekilde görünecektir. Kişilerinizi bu şekilde yedeklemek belki zahmetli olabilir ama kartınızın başınıza ne geleceği bilinmez. O yüzden boş zamanlarda üçer beşer kişilerinizi ekleyin derim. :)

“Ayrıca bir diğer faydalı özelliği ise numaralarınıza online olarak erişim sağlayabiliyorsunuz ve üzerinde işlem yapabiliyorsunuz. Ben bilgisayar başında olduğum zamanlarda sms göndereceğim tutarsa telefonu elime alıpta tak tik tuk tuşlayarak uğraşmam. Tüm mesaj işlerimi servis üzerinden yapar ücretsiz olarak yararlanırım. :)

Vodafonenin rehber kayıt işlemi bu şekilde, aklınıza takılan olursa sormaktan çekinmeyin.

turkcell-telefon.pngTurkcell Hat Sahipleri İçin

Turkcell hattını kullananlar, telefonunuz Turkcell TelefonRehberim ile uyumluysa cep telefonu rehberinizdeki kayıtları Turkcell Telefon Rehberim’e aktarabilirsiniz. Eğer uyumlu telefonunuz yoksa turkcell telefonrehberim web sayfasından kaydetmek istediğiniz numaralarınızı vodafonede olduğu gibi elle girebilirsiniz.

Senkronizasyon uyumlu cep telefonunuz varsa ve telefon rehberim servisi hakkında bilgi edinmek istiyorsanız buraya tıklayın ve kullanım şekline gidin. Sizin için gerekli bilgiler orada mevcut. Zahmetsizce rehberinizi kayıt altına alabilirsiniz.

Benim telefonum uyumlu filan değil kendi istediğim numaraları elimle girmek istiyorum diyorsanız öncelikle şuradan giriş yapın. Üyeliğiniz yoksa hemen altında bulunan açıklamarı okuyabilirsiniz. Cep telefonunuzdan sifre yazıp 2222 gönderin ardından gelen şifreyle giriş yapın.

Sisteme giriş yaptıktan sonra karşınıza çıkacak olan ana sayfadaki açıklamalara kısaca göz atın. Ardından Kişi Ekle kısmına tıklayıp numaralarınızı yedeklemek için hazırlanın..

Son işlem olarak eklemek istediğiniz kişilerin kişisel bilgilerini yazın ve kaydedin. Numara ekleme sayfası nasıl bir görünüme sahip diyorsanız buraya bakın.. Kaydedeceğiniz rehber numalaranız turkcell garantisiyle saklanacakmış. :)

Bundan sonra hattınızın başına bir iş gelse bile eski numaralarımı nerden bulacağım diye dert etmeyin.

Şimdilik bu kadar. Avea ile yıldızım barışmadığından onun hakkında pek yazmıyorum. :) İlerleyen zamanlarda onunla ilgili bir kaç püf nokta söyleyebilirim.

1 Yorum

  1. Adsız  

    9 Nisan 2008 15:13

    s.a emre ben ahmet,dehsetnet.org diye site açacam yapamadım bana yapar msıın yönlendirmeyi msn imi ekle ahmet_dursun_06@hotmail.com