Doktor: Op. Dr. Teoman Doğan ( Estetik Plastik Cerrahi Uzmanı )

Estetik Cerrahi hızla gelişiyor. Uygulanan bazı operasyonlar : Burun estetiği , Göðüs estetiği , Meme estetiði , Kepçe kulak , Karın germe
Özellikle son 10 senede bir çok yenilik oldu ve artık eskiden hayal bile edilemeyen şeyleri yapmak mümkün. Gelişim baş gösterdiği dallar arasýnda Jinekomasti ,Göğüs büyütme ,Yağ aldırma ,Estetik burun estetik cerrahisi çok hızlı gelişen çok dinamik bir alan.

Ben www.teomandogan.com hazýrlarken bir estetik cerrah olarak yaptýðým iþe bakýþ açýmý yansýtmaya çalýþtým. Amacim sizin diþaridan göremeyeceðiniz bazý ayrýntýlarý gösterebilmek. Bu konularda yazdýklarým sadece benim bakýþ açýmý yansýtýyor ve bildiðim ne varsa en açýk þekilde anlatmaya çalýþtým. Eksik bulduðunuz, sormak istediðiniz herþeyi bize yazabilirsiniz. Ben ve ekibim gelen bütün sorularý yanýtlamaya çalýþýyoruz.

Plastik cerrah ide her doktorun farklý yaklaþýmlarý olmasýnýn çok normal olduðunu, özellikle bu konularda Estetik burun , Migren , Estetik ameliyatlar , Burun estetiði , Göðüs estetiði , Estetik bir baþkasýnýn benim tavsiyelerimin tam tersini söyleyebileceðini de bilmenizi isterim. Bu doðrularla yanlýþlar arasýnda çok net sýnýrlarýn olmadýðý, daha çok kiþisel yaklaþýmlarýn ön planda olduðu bir týp dalý.

Sitemde Estetik fiyat ,Estetik görüntüler ,Estetik resimleri ,Estetik video , öncesi sonrasý hasta resimleri ve ameliyatlar ile ilgili fiyatlar yok. Bu hem yasal bir zorunluluk hem de böyle olmasý daha iyi diye düþünüyorum. Bunlarýn dýþýnda estetik ile ilgili benim bildiðim, inandýðým herþey var. Ayrýca sitemizde Ýngilizce Plastic Surgery ve Almanca Die Schönheitsoperation bilgilerde bulunmaktadýr.

Op.Dr.Teoman DoĞan

Adres : PS.Clinic Ýþ Kuleleri Kule 2 Kat 9 4. Levent 80620 / İSTANBUL

Telefon : 0 (212) 284 55 44

0 Yorum