Embesil Merve :)

Geçenlerde de karşıma çıktı, konuştum biraz. bazen güldürüyor bazen sinirlendiriyor. İşte Embesil robot merve :) Çok güzel bi diyalog yaptık gibi Botego üzerinden. Şimdi ise bunu yazmak istiyorum.

Merhaba :) Ben Merve, bakalım beni tavlayabilecek misin...
Selam ben kareshi
merhabalar, saatler sürmesi muhtemel bir sohbete hazır mısın?...
:D
Smiley yapmadan chat yapamayan insanlardansın sanırım sen de benim gibi.
:D
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
:D
Aynı şeyleri söyleyerek beni sıktığının farkındasındır umarım.
uhu
nerdensin sen?
kenya
eee orda havalar nasıl?
sıcak donum k.çıma yapıştı :D
sıcak, daha da sıcak olacak bu gece :P
ne alaka salak
Hadi :)
ya :D
muzip birisin...
evet öyleyim :P
demek öyle...
evet
hadi bakalım.
nassın yaw
iyiyim sen nasılsın?
iyiyim yarın pilava gidiyozmu
Sevindim :)
?
bi şaşaladın sen... takma o kadar rahat ol
Pilav diyorum
pardon atlamışım onu.
gidecekmiyiz
merak ettim de, benden nasıl haberdar oldun?
beyn Ç:D
Smiley kültürün geniş mi?
eh
daha iyi, daha çok istiyoruz galiba hep
:U
muhabbetimiz ilerlemeden önce tanışalım diyorum
ben kareshi dedim ya
Cevaplıyordum ki konsantrasyonumu yitirdim.
uff
kelimeler bitti, ünlemlere mi başladık?
:S
muzip birisin...
gonuşma lan
sence yüz yüze tanışmak mı iyi yoksa böyle internet üzerinden mi?
farketmez
kendi doğruları olan bir erkeği tercih ederim
iyi sen tercih et :D
iyi sayılırım heralde.
yok lan gerizekalının tekisib
gerizekalı sandığın kişiler aslında ortalamanın üstünde zeki olabilir
sen ortalamaya bile giremen botcuk :D
Smiley kültürün geniş mi?
:D
muzip birisin...
:D
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
:D
Aynı şeyleri söyleyerek beni sıktığının farkındasındır umarım.
:D
peki, el mi yaman bey mi yaman, ben de sürekli tekrar ederim.
:D
inatçıyımdır :)
:D
seni duymuyorum. lay lay lay...
:D
seni duymuyorum. lay lay lay...
:D
seni duymuyorum. lay lay lay...
:D
seni duymuyorum. lay lay lay...
seni duymuyorum. lay lay lay...
inatçıyımdır :)
seni duymuyorum. lay lay lay...
seni duymuyorum. lay lay lay...
seni duymuyorum. lay lay lay...
seni duymuyorum. lay lay lay...
seni duymuyorum. lay lay lay...
seni duymuyorum. lay lay lay...
uf tamam
tamam mı devam mı cicim?
var mısın yok musun?
gerçekten var mı yok mu ... kim emin olabilir ki
bizim siteye seni maskot yapalım kız
bir kadını etkilemek için neler yaparsın ?
Artizlik :)
güler yüzlü gördüm seni.
tabe
en büyük hayalin nedir ?
şimdi söylicemde ayıp olucak ;)
Gül bakalım.
:)
güler yüzlü gördüm seni.
evet
hadi bakalım.
senin adın neydi gülüm?
sahte bir soru bu.
hayır :@
anlıyorum
iyi
iyi de laf mı? harika!
Gonuşma lan
bir kadına ona değer verdiğini nasıl hissettirirsin ?
Sölemem ayıp olacak ::)
gamzen mi var, yanlış mı gördüm?
evet
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
hıhı
onayladın demek
yea
pardon, kapı çaldı da. nerede kalmıştık ?
What do you do?
seni türkçe konuşmaya davet ediyorum.
I want to f.ing
diyelim ki beni tavladın, sonra ne yapmak isterdin ?
şimdi söylemem msn adresimden konuşalım
Sohbeti hoş insanları severim.
evet
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
lan ne diyosun hayvan beyinli
dediklerim gayet açık ama cicim.
iyi s.tr git
ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın üç şey ne olurdu ?
Sen ben bizim oğlan :)
pekala kareshi, ne yapmamı bekliyorsun?
.... u.nıp b.i ç.lak b.meni
söylediklerin ya da söyleyemediklerin oldukça derin şeyler sanki...
evet
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
evet
Aynı şeyleri söyleyerek beni sıktığının farkındasındır umarım.
hayır
yaa demek öyle
evet
peki, el mi yaman bey mi yaman, ben de sürekli tekrar ederim.
tamam
Tamam demişken, tamamlanmamış işler beni hep huzursuz etmiştir. Sen ne düşünüyorsun?
Evet ben site tasarlarken paramı alamıyorum iş bitince hep ;)
pekala kareshi, ne yapmamı bekliyorsun?
yat
bazen beni hiç anlamadığını düşünüyorum...
neyse ben gidiyorm
pekala kareshi, ne yapmamı bekliyorsun?
by
güle güle sana yolun açık olsun
sen,nde bi yerin.
takım tutuyor musun ?
Galatasaray
Avrupa'nın fatihi kalıbını biliyorum :)
iyi sktr git
senin kadar kaba olamayacağım için kusura bakma.
naş :D

1 Yorum

  1. Adsız  

    23 Mart 2008 14:50

    blogun tasarımını değiştirsen iyi olur iyi değil ..birbirine uymuyo hiçbişi..