İlk önce anlatımı bizzat bana aittir.( yani copyright kaynaksız kullanılamaz)
Ben kendi kendime öğrendim yanlış olmasın.Benim toolbar bu
İndirmek için tıkla (içinde site kategorileri,rss okuyucu,sohbet,hava durumu,mail uyarıcı,yerli-yabancı radyo bulunur)

Neyse,kendi toolbarınızı yapmak istiyorsanız dikkatli dinleyiniz...

  1. İlk önce bu adrese gir
  2. Bilgileri doğru şekilde doldur( resime bakın)
  3. Sonra toolbarınıza başka şeylerde ekleyebiliyorsunuz oda şöyle oluyor,burdan siteye login oluyorsunuz sonra zaten karşınıza bir sayfa çıkıyor.
  4. Hatta bir Toolbar siteniz bile oluyor şöyle benimki
  5. Daha neler neler, yapamayan varsa iletişime geçsin safakotur[at]gmail.com
  6. Yada emesenden crazyboy_safak[at]hotmail.com

2 Yorum

  1. Adsız  

    8 Mart 2008 23:07

    ben böyle bir şeye ihtiyaç duymuyorum gereksiz bir eklenti yahoo ve google yetiyor bana

    bu arada
    ( yani copyright kaynaksız kullanılamaz)

    demişsin :)

    bilmem insanlar hep bir yerlerden bişeler alıyor

    benim bu konuda ki düşüncelerimi bilmek istermisin

    genelde kimse orjinal bir üretim yapmıyor herkes bir yerlerden alıyor ve sonra da yaygara kopartıyorlar.

    bir gün içerisinde dolaştığım sitelerin forumların haddi hesabı yok durum böyle olunca da kim ne yapmış 3 aşağı 5 yukarı anlaşılıyor

    mesela senin bu izinsiz yayınlanamazı birisi dizi filmleri için koymuş gülmekden öldüm
    1.si
    video youtube'ye yüklenmiş ki kimse neden aldın diyemez
    2.si
    bu dizileri yayınlayan kanallardan izin alındımı tabi ki hayır

    bir başkası bunu müzikde yapıyor
    bir başkası teknolojik haberlerde
    kimi de program anlatımında scripte vermede

    sonuçta paylaşılan öğelerin hepsi aşırma olunca orjinali benim kavgasını anlamıyorum

    geçenlerde bir blog gördüm
    bloglar için templates yayınlıyordu

    ama ben verdiklerinin hepsini yabancı bir sitede görmüştüm zaten download kısmına mause gelince o sitenin adı yazıyordu ve bir kenara izinsiz kopyalamayınız yazmış

    gülermisin ağlarmısın

  2. Şafak Otur  

    9 Mart 2008 19:45

    çok haklısın copyleft dicem bundan sonra :)