33 Yorum

  1. Adsız  

    29 Şubat 2008 18:27

    eyh allam yhaa böle bi resm yorumsuz kalırmı? of of gerçi bu çocuun yoruma itiyacı yokk tam 1 karizmaa allah onu bana baaaşlaaasınn;)

  2. Adsız  

    9 Mart 2008 22:34

    yha fıratçığım çok tatlısın siteye girdiğimde bir yorum görünce çok kızdım bu yakışıklıya yorum yapmdaan çıkılır mı? ayıp ya ayıpp pek dadlusun jnm benim...

  3. Adsız  

    10 Mart 2008 16:35

    Allah'ım bi çocuk bu kadar mı tatlı bu kadar mı karizmatik olur yaa seni çok sewiyorum fırat*ımm

  4. Adsız  

    17 Mart 2008 18:32

    YHA ÇHOK YAqİŞİqLİSİN JNMM PENİM BÖÖLE BİR SEFqİLİM OLMASI İÇİN NELERİMİ VERMESDİM OFF ...

  5. Adsız  

    18 Nisan 2008 21:49

    hiç sulanmayın kızlar fırat benim çoq tatlısın beah aşqım sana bayılıorum bi insan bu kadarmı yakısıklı olur yhaa hee onuru da unutmamak lasım once sen sonra onur benim aşqımsınızz

  6. Adsız  

    19 Nisan 2008 14:30

    seni çok seviyoruz ibo aşkım çok tatlısın ya bayılıyoruz sana birtanem

  7. Adsız  

    1 Mayıs 2008 15:58

    IBOOOOOOOOO FIRATTTTTTTTTTT SENI SEVIYORUM HEMDE COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKK SEN BENIM SIN SANA COOOOOOOOOOOKKKKKKKK BAYILIYORUM SEN OKADAR TATLISIN KI SENIN MSN ADRESI ISTYORUM SENI SEVIYORUM BÜTÜN DIZILERIN NIE IZLEDIM BEN SENI SEVIYORUM ASKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  8. Adsız  

    9 Mayıs 2008 07:23

    hiç sulanmayın kızlar ıbo benım aşkım benım senı çok sevıyorum ya aşıgınım ya yegenımle bayılıyoruz her pazar of allah kavuşturzun bızı ıkımızıcanım gulum şekerım benım senı çok sevıyorum

  9. Adsız  

    12 Mayıs 2008 19:20

    çooookkk ama çooook yakışıklısın bayılıyorum sana bitanem offf yaaa

  10. Adsız  

    14 Mayıs 2008 15:32

    fadime/ibo
    canım ibom seni çok seviyorum sen benimsin kimseye bırakmam seni aşkım ya çok tatlısın allahım seni bukadarmı yakışıklı yaratmış kurban olurum sana

  11. Adsız  

    28 Mayıs 2008 23:29

    YHAA Bİ TANE BİLE ERKEK LERİN YORUM YAZDIKLARINI GÖRMEDİM HERALDE İSYANDALARDIR AMA HAKSIZLIK ETMEYİN LÜTFEN DİĞERLERİ DE YAKIŞIKLI

  12. Adsız  

    1 Haziran 2008 14:26

    askim ibom seni cokk ama cokk seviyorum!!! BIRTANEM BENIM!!!



    :)




    BIRTANEM SENI SEVIYORUM!!! BUNU HIC UNUTMA!!!

  13. Adsız  

    21 Haziran 2008 19:52

    yaa çok tatlısın aşkommmmmmmmmm bebeimmm hayatım herşeyimm her pazarı iple çekiorum bu fotolarında çok yakışıklısın ama dizide daha tatlısın aşkımm offfff bırak o sibeli BENİM OL!

  14. Adsız  

    23 Haziran 2008 12:58

    fırat ben senin hareketlerini begenen bir hayranınım seni gercekten cooooooooookkkkkkkkk seviyorum sana ulaşabilecegim hiç bir adres yok mu ne olur seni bir kere göreyimmmmmm

  15. Adsız  

    24 Haziran 2008 13:21

    aşkım fıratımm yaaaa bitanem benim
    seni çooooooooooooooooooooooooook seviyorum çok yakışıklı ve çooooook karizmatiksin hayranım sana yha bitanemmmmm benimm
    ben seni her pazar arka sıradakilerde izliyorum ve çok güzel oynuyosun dizide başarılar canım aşkımmmmmmmmmmmmm benim ya yakışıklımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    L LOVE YOU FIRAT
    AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM HAYATIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BİTANEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM













































































































































    AŞKIM FIRATIM YHA ÇOK YAKIŞIKLISIN VE KARİZMATİKSİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM HAYRANIM SANA

  16. Adsız  

    29 Haziran 2008 07:54

    arkadaşlar öyle hemen havalara girmeyin ibo benim sevgilim kendisi onu canımdan çok sewiyorum keşke benimle evlenseydi hayat benim olurdu nolur ekle lütfen neolur ibo aşkım canımmın içi lütfennnnnnn deli_kiz95@passaport.com y_o_s_h_y_95@hotmail.com aşkımaaa....

  17. Adsız  

    1 Temmuz 2008 13:08

    bitanemsin sen benim ekle mnsmi ibom seni çok ama çok seviyorum deli__gonul_24@hotmail.com deli gönlüm işte

  18. Adsız  

    1 Temmuz 2008 20:40

    Ben hayatımda böyle iğrenç böyle salak böyle gıcık böyle aptal erkek görmedim ıy ne kadar iğrenç ilk gördüğümden korktum lann.

  19. Adsız  

    2 Temmuz 2008 23:09

    ibom seni çok seviyorum sen birtanesin çok tatlısın

  20. Adsız  

    3 Temmuz 2008 10:52

    slm fırat çöloglu seni çokk seviyoruzz we begenerek izliyoruzz çokk tatlı we yakısıklısın işallah seninle karsılasma fırsatı yakalarım kuzguncuga işin düserse görüşürüz zaten tatlım abicim seni çooqq seviyorum cnm bnm hadi öptüm cnm bbyy:D

  21. Adsız  

    4 Temmuz 2008 20:08

    ıbo senı cook sevıyorum cok tatlısın lutven msn nenı verırmısın? sana hayatında mutluluklar dılerım ıbooooooommmmmmmmmmmmm senı coqqq sevıyorum senı cok begenıyorum

  22. Adsız  

    5 Temmuz 2008 16:25

    ıbo senı cok sevıyroum =) sen benım askımsın yha sen cok tatlısın senı cok beyenıyoırum askım ıbom sevdıgım_ıbommmmm=)=)=)=)=)=)

  23. Adsız  

    9 Temmuz 2008 17:21

    yha ne diosunuz yok ino bnm yok bnm hepimizde sevioruz bnde ona bayılıorum herkes birbirinin yorumlarına saygı duysun yhani

  24. Adsız  

    9 Temmuz 2008 17:23

    ARKADAŞLAR BENDE SİZİ ÇOK SEVİYORUM... DİZİYİ İZLEMEYİ UNUTMAYIN...BİZ PAŞHAN YILMAZEL YANİ KUZENİM İLE TATİLDEYİZ SİZİ SEVİYORUZ...EYLÜLDE GÖRÜŞÜRÜZ

  25. Adsız  

    11 Temmuz 2008 22:58

    burda yorumu yazan kızlar manyakmısınız sız o çocuk sizi ne yapsın degil msn adresini vermek saçının telini bile vermez kendinizi niye küçültüyorsunuz saçma saçma msjlar yazıyorsunuz bence sizbunlarla vakit geçirmiyin seviyenizdekilerle ugraşın böyle eziklik yapmayın şimdi cevap bulamayıp sanane dersiniz ...

  26. Adsız  

    12 Temmuz 2008 18:06

    yha gercekten coq yaqusuklusn yhaaa=)bi ibo bi yadigar tek gecerimm..

  27. Adsız  

    20 Temmuz 2008 17:05

    ibo çok yakışıklısın jnm bnm seni sefiyommm(K)(K)nolur msn mi ekle konuşalım sevimli_sosyete_1995@hotmail.com



    SENİ ÇOOOKKK SEFİYOM İBOM NOLUR EKLE(k)(k)(k)(k)

  28. Adsız  

    21 Temmuz 2008 14:21

    kım ne derse desın o kımsenın askı degıl. sevdıgınız bırı olabılır ama askınız asla...

  29. Adsız  

    2 Ağustos 2008 10:56

    ibo SENİİ Çk SEWİRUMM BİRTNM

  30. Adsız  

    6 Şubat 2009 14:16

    ben ibo yha bayılıyom valla sanki türrkiye yakışıklisi birgün onunla tanışmak istiyom aşgımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ibooooooooooooooooooooo seni seviyom

  31. Adsız  

    8 Şubat 2009 19:24

    ibo nolur msn mi ekle nolur yalvarırım fato_nur0795@hotmail.comcnm nolur

  32. Adsız  

    9 Şubat 2009 14:16

    iboooo aşkımmm seniii çokkk seviyorumm yaa hemdeee cokkkk

  33. Adsız  

    10 Şubat 2009 09:52

    bence o kadar tatlı deil idare eder benim tanıdığım daha yakısıklı biri var adı İSMET