Youtube Kapandı mı ?

Bugun youtube'a Girdim (youtube'ye mı yazcaktım:S) nedense acılmadı. bir kez daha denedım bu yazı cıktı:
"Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.

T.C. Ankara 12. Sulh Ceza Mahkemesi 17/01/2008 Tarih ve 2008/55 nolu kararı gereği bu siteye erişim engellenmiştir.

Access to this web site has been suspended in accordance with decision no: 2008/55 of T.R. Ankara 12th Criminal Court of Peace."

Galiba Siteye Sadece Türkiyeden Girilmiyor Yazı da Ankara dakı mahkemeden bahsediyor heralde.
birde de.youtube.com burası da acılmıyor

2 Yorum

  1. Adsız  

    19 Ocak 2008 09:34

    ..ben de diyorum niye açılmıyor bu site..benim nette sorun var zannettim..ama neticeye iyi tarafından bakmaz lazım..benim nette sorun yokmuş..:))

  2. Adsız  

    19 Ocak 2008 20:22

    Sayın karizmatr,
    Sitemiz sosmos.blogcu da her hafta veya her ay (tam olarak karar veremedim :)) blog sayfalarının
    reklamları yapılmaktadır.Bu haftanın blog reklamları arasında sizin sitenizin reklamı da bulunmaktadır.
    Yaptığınız örnek blog sayfasından dolayı öncelikle sizi tebrik ederim ve teşekkürlerimi sunarım.
    Sitemize bekler ve sitemize yapacağınız ziyaretten dolayı büyük bir onur duyacağımızı bildiririm.
    bursi
    (bölgesel bir nedenden dolayı blogcuya giriş yapamıyoruz..o yüzden herhangi bir isimle yorum yazdık..sayfamız "sosmos.blogcu"dur..teşekkürler..)